Peatükk: Impulsside talletamine
Peatüki ülevaade

Impulsid võivad meid tabada täiesti ootamatult. See võib juhtuda lastevanemate koosolekul, õhtul enne magamajäämist või poejärjekorras. Soovitan sul mõelda välja moodus, kuidas impulsse talletada. Sest kui nad tulevad, siis nad on tugevad ja olulised, nad on täis potentsiaali neist midagi kasvatada.

 

Impulsside talletamiseks on eri mooduseid. Sina leia selline, mis töötab sinu jaoks. Näiteks rääkisime eile Mihkliga. Ta ütles, et tema on soovitanud oma õpilastele kanda kaasas märkmikku. Aga ta ise ei ole siiani suutnud seda harjumust juurutada. Järelikult on Mihklil muud tema jaoks toimivad meetodid. Minul on näiteks äpp Google Keep. Kui mul tuleb mõte mujal kui oma kirjutuslaua taga, siis panen selle äppi kirja. Kui see on seotud mõne tekstiga, mida parajasti kirjutan, siis püüan seda impulssi esimesel võimalusel rakendada. Kui see on idee looks, mida ma parajasti ei kirjuta, siis panen idee kirja kindlasse märkmikku.

 

Kui jätta impulss väga pikaks ajaks seisma, siis ta jahtub ära. Nii et soovitan impulssi tarbida soojalt. Kui ta jahtub ära, kui sul tekib sellega ajaline ja emotsionaalne distants, siis on need lihtsalt sõnad kuskil paberil või äpis, mis ei tähenda sinu jaoks enam midagi.

 

Kindlasti tasub peale sõnaliste impulsside talletada ka muusikapalu, podcast´e, saateid ja pilte, mis sind inspireerivad. Säilita neid kindlas kohas süsteemi alusel.

 

Mul on sulle nüüd analüüsiharjutus. Mõtesta seda, mida sina oma impulssidega teed ja pane need mõtted kirja. Millised on sinu harjumused praegu, kui sul tuleb mõte või sind tabab mõjus impulss? Kas see lihtsalt jääb kuhugi? Kas sul on oma talletamise meetod? Kas sul on mingisugused harjumused?

 

Kui sa oled oma praegused harjumused kirja pannud, siis mõtle, kas on veel mõni moodus, kuidas oma ideepojukesi veelgi paremini talletada.

Manustatud failid
Manuseid ei leitud
Manuseid ei leitud
0% Complete